تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، نرسیده به چهارراه شهرداری، پلاک 45​​​​​​​ طبقه دوم

En
Ar

|​​​​​​​

تماس با ما

مسئولیت های یک جراح ارتوپد

hip surgeon ارتوپدجراحان ارتوپد، متخصصانی هستند که سر و کارشان با سیستم عضلانی و اسکلتی بیماران است. ارتوپدها درمان بیماری های مفصلی، استخوانی، عضلانی، رباط ها و تاندون های بدن را بر عهده دارند. فوق تخصص ارتوپد، بعد از گذراندن دوره تخصص ارتوپدی، با شرکت در دوره های فوق تخصص، در یک زمینه خاص مهارت ویژه پیدا می کند؛ مانند فوق تخصص هیپ و جراحی لگن. اگر به دنبال یک راه تضمین شده برای یافتن بهترین جراح لگن ، ستون فقرات و ... هستید، مطالعه این مطلب به شما کمک می کند بدون توجه به تبلیغات غیر مستند، بهترین جراح ارتوپد را برای بیمار خود پیدا کنید.

بیماری هایی که ارتوپدها درمان می کنند

جراحان ارتوپد، دردها و آسیب های حاد و مزمن را درمان می کنند. بیماری های مزمن به بیماری هایی گفته می شود که باعث ایجاد دردهای مداوم در مدت طولانی می شوند؛ مانند آرتروز و کمر درد. برخی از بیماری هایی که ارتوپدها آن ها را درمان می کنند، مشکلات مادرزادی مانند دیستروفی عضلانی و دررفتگی مادرزادی مفصل لگن هستند. مشکلات شدید و حاد، تفاوت هایی با بیماری های مزمن دارند؛ آسیب های شدید مستلزم درمان سریع توسط جراح ارتوپد هستند؛ مانند پارگی دیسک، پارگی رباط ها، کشیدگی عضلات و شکستگی لگن.

اهمیت جراح ارتوپد در تشخیص، درمان و جلوگیری از عوارض

تشخیص صحیح و دقیق، بخش مهمی از مسئولیت های یک جراح ارتوپد است. بیمارانی که جراحی تعویض مفصل زانو و مفصل لگن را پشت سر گذاشته اند، نیاز به مراقبت های خاصی بعد از جراحی دارند. عوارضی مانند بیماری های ترومبوآمبولی و لخته خون در رگ های پا و لگن ممکن است بسیار خطرناک و حتی کشنده باشند؛ زیر نظر یک ارتوپد متعهد و با مسئولیت، بیمار این خطرات جدی را به راحتی پشت سر می گذارد.

برای انتخاب جراح ارتوپد، چه موضوعاتی لازم است در نظر گرفته شوند؟

تجربیات تخصصی
پیش از انتخاب یک جراح ارتوپد، لازم است سؤالاتی از این قبیل پاسخ دهی شوند:
  • چه مدت از آغاز به جراحی او می گذرد؟
  • انتظام و انظباط کاری او چگونه است؟
  • چه تعدادی جراحی لگن تا کنون انجام داده است؟
  • در هر سال چند جراحی انجام می دهد؟
دوره های آموزشی
قبل از انتخاب جراح، دوره های آموزشی، درجات علمی، مهارت ها و فلوشیپ های جراح ارتوپد را مطالعه کنید. زمینه های مورد مطالعه و گواهی نامه های جراح ارتوپد زمینه کاری از را مشخص می کند. مقالات، سخنرانی ها، داوری مجلات و حضور در کنگره های بین المللی ارتوپدی نشان دهنده رتبه بالای علمی و تضمین کننده موفقیت جراحی های ارتوپدی هستند.
بررسی آنلاین
با بررسی عضویت و فعالیت جراح ارتوپد در انجمن های ارتوپدی داخلی و بین المللی مانند AAOS، اعتبار و سرشناس بودن او را به صورت آنلاین پیگیری کنید. بیشتر مطالعه کنید:جراحی آرتروپلاستی در درمان دررفتگی مادرزادی مفصل لگناهمیت مهارت جراح در موفقیت جراحی تعویض مفصلچه عواملی احتمال فرسایش مفصل را بعد از جراحی آرتروپلاستی مفصل ران افزایش می دهند؟ارتباط عاطفی پزشک با بیمار

منابع

http://work.chron.com/responsibilities-orthopedic-surgeon-14965.htmlhttp://bonesmart.org/hip/choosing-a-hip-replacement-surgeon
۵
از ۵
۲۹ مشارکت کننده

نوشته‌های ویژه

آخرین نوشته‌ها